What's in our name

Waar komt de naam UNIKAVI vandaan? Wel, die ontstond tijdens een (h)eerlijke brainstorm op restaurant over we hoe de zaak zouden noemen. We moesten een term vinden die dekt waarvoor wij staan.

Toen toverde de chef een ongelooflijke combinatie op ons bord, zee-egel (uni) met kaviaar. Ingrediënten die elks hun eigenheid hebben, maar perfect samen gaan. Dit is voor ons dan ook de vertaling van twee personen met elks hun kennis en persoonlijkheid binnen de marketingbranche.

Olivia

Olivia haar passie is alles wat te maken heeft met het restaurantleven. Zij houdt van de sfeer die er hangt en doet niet liever als zich informeren over nieuwigheden in de culinaire wereld. Dankzij deze grote interesse volgt zij op welke nieuwe zaken er ontstaan en wat de nieuwe trends zijn in dit landschap.

Ze is al jarenlang actief in de wereld van de sociale media en dit met een sterke focus op restaurants en hotels. Olivia kan je verhaal brengen op de juiste platformen met een creatieve twist en ervoor zorgen dat je online reputatie op reviewsites als TripAdvisor wordt opgevolgd.

Philip

Philip is al actief in de marketingsector sinds de geboorte van het internet. Hij heeft jarenlange ervaring en kan daardoor zorgen voor een creatieve inslag voor je merk of organisatie. Philip bruist van de marketingideeën en bezit een oprechte nieuwsgierigheid naar trends.

Hij kan je helpen om je zaak bekender te maken door strategieën en campagnes te bedenken met de nodige dosis originaliteit én creativiteit.

Hiermee kan er op het juiste moment worden ingesprongen op de nieuwste ontwikkelingen en trends om zo je imago en omzet te verhogen. Kortom, werken van een idee naar je groei.